03-07-2014
El passat 4 de maig el Punt Avui es feia resò de la denúncia que ha fet l’entitat de medi ambient Natura referent al mal estat en que es troba la casa d’estiueig que l’arquitecte modernista es va construir a Argentona.
Per altra banda, el 19 de juny la pàgina web ArgentonaComunicació publicava que l’Ajuntament d’Argentona ha adjudicat el projecte de rehabilitació de la casa a l’equip d’arquitectes de Mercè Zazurca i Codolà.
Finalment, la Vanguardia d’avui, dia 3 de juliol, en un artícle que porta per títol “La devastada herència de Puig i Cadafalch” fa un resum de com han anat les coses d’ençà que l’Ajuntament d’Argentona va adquirir aquesta casa, construida entre el 1897 i el 1905, als hereus de Puig i Cadafalch.